Lux helilaine.ee Express uued juhid loodavad tuua bussi Sitma riinimesed

Lux helilaine.ee Express uued juhid loodavad tuua bussi Sitma riinimesed raha

Lux Express uus juht loodab sõita bussiga anda ettevõtjatele

-KredEx on reisinud rohkem kui kümme aastat, kui te otsustate lahkuda oma kevadel 2015 Mis te olete teinud selle aja jooksul?

Olin üks Rd alustada up’is, tegelevad uue meditsiinitehnoloogia. Tegelikult see on valmistatud laboratooriumides – DNA test. Eesmärgiks on panna neid sellise seadme, mida saab osta apteegist, ja see on piisavalt lähedal.

-Mis oli teie täpse rolli seal?

Olin vastutav investorite suhted – pangalaenu, investorite ja pool. Ma helistasin teisel pool lauda, ​​kus ma varem töötanud.

-Kuidas saada Lux Express?

Nüüd [oli] avatud konkurentsi. See tundus nii põnev ettevõte lähema paari tunni oli mul kõik, mis seal on, mida teha, kuigi protsess oli tõepoolest terviklik ja väga kuu lahkus otsustada. Ma arvan, et see oli õige otsus. (Naerab).

Ma ei näe oma rolli juhina täitevvõimu, mitte puhtalt rahaline vastutus. See on ka põhjus, miks nõu kaal nii kallutatud.

-Mida saab KredEx kogeda Lux Express?

Ma isiklikult arvan, et KredEx oli ja on endiselt üsna tugev organisatsioon, kes pigem on suhtumine, et “teeme ära” asemel “miks me seda vajame?”. Ta avaldas mulle muljet Luxi. Üha tundub, et nii see on – inimesed ei tööta siin, sest töö ja palk, kuid see on ikka midagi muud, mis motiveerib neid.

Kui te arvate, haldamise organisatsioon tervikuna on väga sarnane juhtimise inimeste, olenemata sellest, milline organisatsioon on. Selle rassi, see on ka KredEx koostöös pankadega, peab olema selline, et pangad tahavad teha koostööd. Lisaks ja hoone neid on nii turu ja klientide jälgimise väga sarnased.

-Mis näib olevat siin nii kaua kui ettevõte hästi?

Mulle avaldab muljet asjaolu, et seal on arusaam Eesti ettevõtte omanik, omaniku reaalne isik ja firma on ka rahvusvahelise ambitsioone.

Teiseks, mind ärritab, et ettevõtte maine klientide hulgas väga hästi, ja nii laena raha palju kui ma hakkasin aru, siis tuleb hinnata Lux Express teeb. Kliendid on lojaalsed ja usun, et need teenused on väga hea.

See on tegelikult väga raske selle saavutuse ja müts. Niinimetatud revolutsiooni bussid, lõpuks, kui mitte transporditakse Lux Express vähemalt nii kaua, kui firma on väga oluline roll.

-Aga kui tunned, et on veel arenguruumi on?

Edasiarendused Selles mõttes on alati turu muutustele, kui palju uusi tehnilisi lahendusi, klientide ootused muutuvad. Mina isiklikult loodan, et nn väljaspool riiki, see võib olla natuke uus pilk kuidas inimesed, kes töötas kümme aastat tööstuses.

On ilmselge, et me püüame tugevdada ja säilitada seda, mis on tugev ja peal kõiki uusi asju ehitada. Kas need uued teenused, planeerimine uue tooni geograafiline laienemine lahkuda. http://neverenoughcure.spazioblog.it/2008/06/30/nuovi-cure-videos-sui-siti-di-mtv/ Tea väärtus ettevõtte eesmärkide ikka hoida ja kasvatada.

-Kui teil on palju pahandust?

Mitte palju, kuid ma reisida Lux Express töö kandidaat. Kui ta sai ühe rassi Lounge Riia. Tekkis vajadus elu teemad ja saatis meile teha. Nii et ma tean, et see on tõesti mugav.

-Mainisite geograafiline laienemine. Seni piiri Lux Express laienemine Lääne-Poolas. Kas on mingeid plaane avada pikamaa bussiliinidel rahvusvahelisel tasandil?

On ilmselge, et Eesti turul on meil kõige arenenum, ja meil on tugevaim lugu, kuid me saame kontrollida, mis juhtub teistel turgudel. Kui me usume, et saame lisaväärtust seal – et kliendid ja raha – siis on meil avada. On veel liiga vara öelda, kas see on ühe või teise suunda.

-Kas üks hetk, Lux Express saama Eestist Saksamaale?

Saate, kuid õigus olla mugavuse küsimus, igal ajal. Ma arvan, et kui keegi on minemas bussis üle 500-600 km, lennuk oli palju mugavam. Siis on aja kokkuhoid.

Ma ei usu, et saame alustada Tallinnast Milanosse lihtsalt sõita, kuid miks mitte midagi lõpus Varssavi või Riia-Vilnius-Minsk tip – kaugus 300-, 400-, 500-km.

-Kevadel ta nüüd astus juht Hannes Laks Express Saarpuu, et viimane asi, mida ta tahab Lux Express, Venemaa siseliinidel viima. Jaanipäev, saime teada, et asja edasi lükata. Mis kujul seda ideed nüüd?

See lubab. On selge, et Venemaa turg on oma eripärad – eriti sisemise bussi turul. Kui see ei ole mõistlik, et äkki on midagi, mida saate teha, kuid me otsustasime, et me ei olnud hetkel liini avamist.

Jätkame liikuda rahvusvahelistel liinidel Venemaale – näiteks Helsingi-Tallinn-Peterburi või read, mis töötavad väga hästi.

-Viidates sisemine soon turist Eesti tase Kas on mingeid olulisi muudatusi plaanis? On line soovite rohkem Lux Express uue klassi?

Lux Express on olnud väga edukas selles osas. (Smiles). District read ja ühendada neid, oleme teinud väga hästi. Pöörake 23 päeva Tartus. Palju lähemal minna on raske, kuigi mõned neist on ka täiendavad bussid.

Nagu ärireisijad, eriti veoautod, vajadust vastata, mis toimub praegu. Kui kuskil on turunõudlus, see reageerib temaga. See on dünaamiline protsess, mis toimub iga päev.

-Kuidas hindate tegevuse busstyren maanteede turul?

Riigisisesed pikamaaliikluse – ja mitte ainult Eestis odavkiirlaen.info, vaid ka laiemas mõttes – tungiv vajadus määrus paigas. Mis on seal turul tegutseda vabamalt, seda parem. Muidugi, teine ​​pool – maakonnasisesed line – kokku leppida ja et ei maksa, see on tõesti küsimus riigi.

Kui me vaatame naabrite Läti, see on ikka veel seal, nad tegelikult otsustada võtta tulevikus tugevalt või mõnevõrra vähem. Lõppude lõpuks, see tõesti sõltub otsus mitte alustada hoone bussipark.

Ma saan aru, et Eesti mudel on üsna mõistlik – üsna liberaalne.

-Bussiliiklus on sageli võrreldes rongid. Kuidas sa tead, kui see on okei võrrelda?

Küsimus on, kui palju on vaja doteerida raudtee oleks võrreldav bussi. Igal juhul kallis terasest. Kui soovite, et saavutada võrreldav kvaliteet bussiga, see on väga kallis. Ma arvan, et riik on palju mõttekam kulutada kümneid või sadu miljoneid teisi, mitte ainult koolitada seal olla.

Kuna Euroopas on kõrge tihedusega inimesi ja kaugus rohkem mängib oma rolli juhtimise rongi – see on mõistlik plaan vähendada koormust teedel. Eesti ei jõua teda. Selle asemel peame tegutsema, et suunata inimesi auto asemel ühistransporti, aga mitte ainult raudtee [olema], kuigi ma kahtlen selles. Need suured investeeringud on põhjendamatu [raha] kokkuleppele.

-Üks busside ja rongide konkurentsi, kuid see on tulnud hiljuti Eesti turul kättemaks uhked ma läksin ja tõlgivad. Milline oli teie arvates Eesti turul Superbusile mäng?

Ma arvan, et lõpuks alahinnata klient. Eesti kvaliteeti ja asjakohasust euro või kaks selle eest maksma, siis peaks olema ka bussis – see on väga rahul. Kui inimene on tal midagi soovida.

-Super Vallatu Samas Šveitsi odav bussifirma teame, et Eesti soovib laiendada, kuid loobus plaanist. Kui atraktiivne on turul Lääne-Euroopas Eestis odav bussifirmad?

Ajalugu on näidanud, et Eesti on huvitav turg, kui turg on väga hea üldine. Muidu Eesti turul on väga väike, ja kui ajad on rasked, on vaja arvesse võtta, et esimene sündmus peab olema tihe, Eesti, Balti ja teiste sarnaste väikeriikide.

Buss turg on sama. Peame jälgima, mis toimub, aga ma ei muretse selle pärast liiga palju.

-Mida pakkumised Teie arvates üks ettevõte kasumlik konkurentsitihedal turul?

Usun, et kui kliendid teavad ja turu – Luxis väga kõrgel tasemel – konkurents jne on teine ​​asi.

Minu jaoks on väga oluline, et saavutada agility. Suured organisatsioonid kipuvad blokeerida -. “Oleme alati teinud,” “tõenäoliselt kõik need 100 inimest seda teha, ja nad arvavad samamoodi”

Kui turu muutustele, uus olukord või otsus, et see oleks huvitav eksperiment – sa pead olema valmis seda proovida.

Tõesti, see on visioon, et meil on väga suur kliendibaas, kuidas seda levitada – näiteks on väga mugav ärimehed ja jahe alternatiiv ühistranspordiga.

-Me rääkisime palju äri-orienteeritud, kuid teil on uus inimene uues kohas. Millised on teie isiklikud ootused selle töö?

See on ikka põnevaid üritusi! Kui raha maailmas KredEx 300-400 ettevõtted, mis ulatub aastas üle vaadata, oli veel tagaistmel ja pakkuda teenust, mis on osa suuremast süsteemist.

Transport, kui on inimesi ikka vaja. See annab realistliku hinnangu kulu kedagi, ja teha seda hästi – see motiveerib teid.

-Kas te ei karda nn esiistmel saanuna määr on nüüd liiga kiiresti?

Ma ei arva nii. Kuigi tundub, et palju asju minna kiiremini, palju maailma ikka läheb nii kiiresti kui võimalik sada aastat tagasi. Kui sa seda õigust, siis ei tohiks põhjendamatult kiirustama. See ei tähenda siiski, et midagi ei juhtu. Kuigi ma armastan tugevamaid tegevust.

Info kasti: Andrus Treer (CV)

  • Sündinud 7. märts 1974, Tallinn.
  • 54. omandas Tallink keskkoolides. Tule Tallinna Tehnikaülikool MBA professionaalse ja strateegilist juhtimist Tartu Ülikooli.
  • Karjäär algas 1994. aastal, audiitorfirma KPMG, kes töötas rahalist audiitori, e-äri konsultant ja juht osakonna teabe riskid. Aastatel 2000-2003 töötas ta Eesti Danzas (nüüd DHL) finantsjuhina. 2003. aastal KredEx alustas tööd finantsjuhina ning 2005. aastal sai juht sihtasutus. Vasak kevadel 2015 omal soovil. Samal ajal töötas ta CFO GmbH Auto diagnoositud Deutschland.
  • Alates 1. septembrist juht Lux Express bussifirma, mis on rohkem kui 10 aastat viinud firma Hannes Saarpuult.
  • Treier kuulub kreditupplysnings AS juhatuse (2005-2006), EAS tehnoloogiate valdkonnas turustamise ja ekspordi plaadi liige (2005-2012) kuulub Balti Innovatsioonifond nõuandekomitee (2013-2015) liige Eesti juhatuse Finance (2012 -2015), juhatuse esimees on KredEx Krediidikindlustus (2010- 2015).
  • Partner viis poega, noorim neist 15 aastat vana.

Allikad: Lux Express / Postimees

küsimus

Miks sa lihtsalt Andrus Treier teenust?

Hugo Osula omanikud Lux ​​Express Grupp peamasina

Minu huvi asjaolu, et firma läheb hästi. Need valikud, mida me tõugata end asjaolu, et Treer Andrus on kõige sobivam kandidaat.

Meil oli neli finaali kandidaati. Me usume, et probleeme lähiaastatel näol ja pea tour paremini sobib. Arvasime, et see probleem on tõenäoliselt parem helilaine.ee Andrus.

Tänapäeva keeruline äri ja suurettevõtetele ja raske. Sul peab olema hea ülevaade – et keskkonna, inimeste taju. Samuti näha, kuidas äri – see on muidugi on elementaarne – kuid see on ikka suhete ja koostöö inimeste vahel, inimesi. Me usume, et Andrus piisavalt empaatiat ja läbilöögivõimet.

Kui meil on muid probleeme, mida tuleb järgida, teised kandidaadid. Aga meie reisijatele kaks või kolm aastat pärast nende probleemid on.

Veerand ehituse maksumus mbrikupalka väikelaen firmale

Veerand ehituse maksumus mbrikupalka väikelaen firmale väikelaen

Veerand ehitussektoris maksma tabelis

“Kui me räägime palka ümbrikus või musta töö, hoone oli selgelt kõige problemaatilisem sektor sajandeid,” ütles ta asedirektor osakonna maksu- ja tolliameti Kaido Lemendik.

Sel aastal on ilmselt absoluutarvudes, eriti silmad, sest nad ehitavad palju rohkem kui enne. Palgad ehitussektoris, aga jätkus. See meelitab palju maksupettusi. Mis ehitamishoog lõpuks ei tundu levinud maksuhaldur on võtnud rohkem teravam pettuse.

Maksu- teavet ehitusettevõtted juulis oli müük 160 miljonit ja veerand läks firmad, kes laen ettevõttele maksavad töötajatele, ilmselt ümbrikupalka. Amet uurib audiitorfirma ja deklareeritud palgal töötaja kohta on väiksem kui 807 eurot – või 70 protsenti turu keskmisest – hoiatustuli süttib.

“Me räägime ehitusettevõtted, ja nad ütlevad, et vähemalt 1000 inimest oli võimatu leida hoone euro,” ütles Lemendik. Nii on põhjust uskuda, et tööandja hoiab maksudest kõrvale ja lõppmakse sularahas.

Ainult sel aastal on riik kaotanud ehitusel palk 5,5 miljonit eurot maksutulu. Kahju üha peal ehitajad, kes ei ole registreeritud üldse, ja see on täiesti töökorras must. Nende hulka kuuluvad näiteks töötajate, kes kasutavad üha ehitus. Lemendik tunnistasid, et nad õpivad iga nädal ehitusobjektidelt mõned ukrainlased, kes ei ole isegi tööluba.

Otsene Peatöövõtjad

Kui ümbrikupalka? On vähem probleeme suurte ja tuntud riigihanked, teiste hulgas. Enamik ümbersõit pettuse vahel väikestes ehitusettevõtetes, töövõtjad, eraettevõtete, mis põhineb kõige olulisem tööstushoonete või korterelamud.

See ei pruugi olla kogu vastutuse touch vähem krae, sest ehituslepingu teise kompromissi, töövõtjaid ja alltöövõtjaid, vastutab mõlemad pooled. Lemendiku Peatöövõtjad tihti öelda, et ei ole huvi, mis juhtub kohapeal.

“Üheskoos, kuid nad teavad neid asju, kuid kui palju töötajaid nad on ja kui palju palka makstakse seoses pressitud silmad.” Kuid on juhtumeid, kus rõhk teadlik ettevõtjad, kes soovivad saada odavam.

Üks suurimaid omanikud Eesti ehitusettevõtted ja Tuulberg Rand ja Eesti Ehitusettevõtjate Liit esimees Raivo Rand ütles, et palk ümbrikus suur probleem, mis kahjustab ausat konkurentsi.

Rand kaitses huvid ja arusaadavatel põhjustel suur ehitusfirma, ütles, et üldiselt ei ole mingit probleemi, sest nad tellivad allhanke ja üsna tuntud ja usaldus ettevõtted, kelle maine ei ole õigust maksta laua all. Sellest ajast alates on aga olukord võib olla keerulisem.

Rand ütles, et pattu võib teha neid vähem peatöövõtjad, kes võidab lepingu ehitada odav. “Seal ei ole selliseid asju, kuid paljud ettevõtted, ehitajad on läinud näiteks Soomes, ja siis kiiresti meeste vaja. Võtke näiteks viis inimest kahe päeva ja makstud haltuuratöö on. Sundviskes tegevust, kuid see ei tohiks teha on selge, muidugi, “ütles ta.

Lisaks ütles juhatuse Nordecon Mr Suurorg, et nad väikelaen firmale ei kuulu palga ümbrikud ja maksuameti kontrolli, et näidata oma vastuseisu mis tahes kuriteod on. “Ma kardan, et probleem on rohkem era ehitus, hoone majad,” ütles ta.

Mitmed väikesed ehitusettevõtted, töövõtjad, kuid ei taha Postimees kommentaare selle teema kohta.

Kehtib veelgi

Võimalusi petturid püütud, on palju. Lemendik rääkis loo, kuidas juhul oli makse ümbrikus oma plaadi. Nimelt ehitajad pöördunud maksuhalduri kes olid tülitsenud oma tööandja.

Agentuur saatis video näitab, kuidas tööandja makstud ümbrikus. “See on sageli teist võimalust, et inimesed tulevad meile kui tuled majas.”

Lisaks tulumaksu kontrolli ehitusplatsidel. Aga see ei ole väga tõhus. Palju rohkem ootab maksuhaldur süsteemsematele ja pikaajalisi lahendusi.

Üks neist võib olla laena raha elektrooniline maksuamet asub lisas, kus tulumaks vajalikku teavet ehitusettevõtted. Seega turul osalejad saavad ülevaate, kui palju nende tarnijad on teatatud tööjõukulud.

Kui see on tehtud hästi turu keskmisest madalam, see kehtib maksmise ümbrik. See tähendab, et inimesed, kes vastutavad suure ettevõtjad, sest nad ei saa enam öelda, et nad ei tea oma partneritega, ütles Lemendik. Ta lootis, et selline petturitest kauplejale välismaa koostööd.

Teine uus lahendus aitab ühenduse ajal saada halastamatu ja lahendus peitub uue õiguse kohta riigihangete. See võimaldab kliendil või lepingu ehitust alustada järgmisel aastal 1. jaanuar ettepaneku tagasi lükata, mis on peamine komponent palk töötaja töötaja on selgelt alla turu keskmisele, mida on võimalik saavutada tulemusena ebaausa konkurentsi.

Lisaks kliendi lepingule alla märk sellest, et hoone ei kasuta ettevõtjad, kes maksavad alla turu keskmisele.

“Meie soov on, et ükski lingid ei pahanda tulevad tööle, kuid see ei vasta samadele nõuetele nagu peatöövõtja,” ütles Lemendik.

bonus track

Amet ei saa kontrollida palk ümbrikus

riigi suurim ehituslepingu riigiettevõtete reaalne (GRE) ehituse juhtimine osakonnajuhataja Igor Dzherasenkav ütles, et nad ei ole tellinud ehitamiseks deklareerimata probleeme.

See on loogiline, sest lepingu ehitamiseks tuleb kliendiga kokkulepitud ainult need ettevõtted, mille võimsus ületab kümme protsenti ehituse kogumaksumus. Seega enamik ehitusettevõtted eemale lepingu üldse, mistõttu on raske jälgida nende tegevust ja korraldada makse, selgitas ta Gerasenkov.

Ta lisas, et töövõtja ostab mõned töö valdkonda alltöövõtjate kasutamine, mis omakorda võib tellida mõned nende tarnijad ja allhankijad neid uuesti, siis on raske kontrollida RKASil kes, kuidas ja kui palju maksma töötajatele teatud palga.

Aga ta loodab, et uus seadus riigihanked on suur tõenäosus maisi kliid RKASil jätkuvalt sõeluma läbi esi- ja ebaõiglane eraldada.

Enterprise selgitus, mis juhtus Malaisia ​​polnud meie plaani soodsad laenud

Enterprise selgitus, mis juhtus Malaisia ​​polnud meie plaani soodsad laenud laenud

Enterprise Malaisia ​​selgitus, mis juhtus: See ei olnud meie plaan

EAS kommentaar seoses avaldatud artiklid täna Eesti Päevaleht

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) on alati eeldada, et liikmed laen auto tagatisel äridelegatsioon, kes esindavad Eestis teeb seda väärikalt. EE on suur häbi, et Singapuri ja Malaisia ​​ärivisiite üksikliikmete kuratooriumi on mitte-programmeeritav ajal käitunud viisil, mis kahjustab kogu reisi ja puudutas hästi käitunud õigesti Eesti ettevõtjad, mis olid osa samal delegatsiooni.

Enterprise pool, ükski Singapur ja Malaisia ​​äridelegatsioon või delegatsiooni liige ei ole mees ma lähenes ahistamissüüdistustega täna kirjutab Eesti Päevaleht. EAS sai teada väidetava ahistamisjuhtumitest vajutage.

Aga EAS nimetatakse ametliku programmi lisaaega oli siis, kui basseini ei kuulu delegatsiooni oli naine. Delegatsiooni juht otsustas Erki Mölder delegatsiooni oli veelgi osa delegatsiooni programmi välistatud. http://kuristiku.ee/589.html EAS ka kokku, et see sündmus ei saa osaleda põhjustanul aastat Eesti ettevõtete organiseeritud ärivisiitide delegatsiooni.

Programmable sündmus Eesti Päevaleht tema artikkel viitab ei ole osa ettevõtte ametliku ja ürituste korraldamiseks. See oli baar, mis oli delegatsiooni külastatud palvel üksikliikmete asemel programmeeritud ajal. Delegatsiooni kuulusid esindajad ettevõtted ei ole seotud isiku juhtum.

Ettevõte ei maksa õhtul programmid või tegevused, mis on seotud väliste tarbimist. Ärivisiidiga ja majutus ja ürituste korraldamise komponendid hõlmavad kulud delegatsiooni. transport ettevõtted, samuti osa sündmused nagu äriseminaril Singapur ja Malaisia, sellega seotud soodsad laenud kulud. Kogueelarve firma külastab umbes Hüpoteeklaenu taotlemine 15000 eurot.

Endine juht firma: Ehted käitumine heidab varju kaubanduse missiooni Eestis

EASi endine juht Hanno Tomberg usub, et riided on väga kahetsusväärne käitumist.

“Seda ei saa õigustada avaliku vabanduse. Taavi riided ise peaks tegema õiged järeldused ja asespiikri kohalt minema. Liiga halb, et see artikkel tegevuse varju kõik rahvusvahelise müügi nüüd korraldatakse riigis,” kirjutas Tomberg sotsiaalmeedia .

Miks Ashton Kutcher riingliks Laen kuni 4000 euroni

Miks Ashton Kutcher riingliks Laen kuni 4000 euroni invest

Miks Ashton Kutcher ingel?

2011. aastal Kutcher oli riskikapitali firma A-klassi investeeringute kaasasutajaks ja sellele järgnes 2015. aastal Sound Ventures, vahendab MarketWatch. http://ohtlikavastus.weebly.com/uudised-teated.html Selle aja jooksul on ta investeerinud miljoneid ettevõtted Airbnb, Uber ja tammetõrud.

“Ma mõistsin varakult, et suur hulk Laen kuni 4000 euroni kasvab laen kodust lahkumata ettevõtete, mille eesmärk on pakkuda parimat, puhas ja lihtsaid lahendusi igapäevaelu probleeme ja et mul on võime ja huvi toetada neid lahendusi suurtes masside” oli põhjuseks Kutcher äriinglite .

Näitlejanna tunnistas, et ta isegi mõelda erinevaid lahendusi, mis aitavad, kuid see ei ole piisavalt aega, et rakendada neid ideid. “Nii et ma otsisin inimest, kes on seotud neid ideid ja investeeringuid ning nende edu,” ütleb Kutcher.

Ettevõtted, kes investeerivad, ta valib, kes on valmis töötama edukas. “See on alati müüa mulle idee, tunne, et midagi on nii ilmne, miks see ei ole nii. Või kui idee on nii suur, et saate kulutada tundi mõelda teda,” lisas näitlejanna.

Kutcher ise tunnistab siiski, et tema parimad investeeringud on need, et ta on investeerinud inimsuhted. “Võttes aega õppida tundma inimesi, et mõista, mis teeb nende rist, mida nende ees autolaen seisvate probleemide,” ütles ta. Kutcher ütles, et paljud äriinglite ja investorite alahinnata inimsuhetes ja on liiga hõivatud maailmas numbrid.

Teie suurim hirm majanduslike otsuste tegemisel peaks olema näitleja, kuid osta esimene kodu, ta võttis laenu. “Ma ei maganud väga hästi, kui mul oli raha kellelegi, mis piirab vabadust ymmärrykseni,” selgitas ta.

Teine ingel näitab, et ta eelistab investeerida nii, et tegelikult usuvad, et teatud lahust võib saada reaalsuseks. “Halvimal juhul te kaotate raha, kuid vähemalt saad elu, mida tahad,” ütleb Kutcher.

Euroopa Komisjon on välja töötanud tema ümber piirkondliku LNG sularaha laen terminali Eestis

Euroopa Komisjon on välja töötanud tema ümber piirkondliku LNG sularaha laen terminali Eestis raha

Euroopa Komisjon on keskendunud piirkondliku LNG terminali Eesti tagasi

-Selgitage oma optimismi ELi energia ülesehitamine, kui on olemas huvidega vastuolus liikmesriikide niipea, kui alguses seada teatud piiriületamist, nagu elektriliinide ja gaasijuhtmete.

Minu optimism põhineb asjaolu, et energia liit ehitatud mitu aastat. Oleme kuulnud palju kriitikat juhid liikmesriikide, samuti kodanikud, kes ootavad palju ühtsemaks tööstus, transport, kliimamuutused ja teema meie poliitikas.

Balti ja Kesk-Euroopas, on prioriteetsed valdkonnad energiajulgeolek, me mäletame kriis gaasitarned Euroopasse 2009. aastal.

Teine oluline tegur seoses meie ambitsioonika kliima. Asjaolu, et meil saavutada oma turvalisuse ja kliimapoliitika on tasuv ja koordineeritud otsuseid sunnib peaministrit iga riigi ja tõhusate lahenduste leidmiseks energia liitu.

Minu optimism põhineb asjaolu, et ma läksin kõikides liikmesriikides, mõned neist kaks või kolm korda. Üldiselt ma leidsin selget toetust energia liitu. On ilmne, et erinevad riigid tahavad.

Näiteks Kesk-ja Ida-Euroopas, rõhutab ennekõike vajadust tagada energiajulgeolek Põhjamaades, see keskendub taastuvenergia. Lääne-Euroopa on kõige olulisem säilitamine Pariisi lepinguga. Ettevõtted, kes on huvitatud arendamise siseturu majanduslikke võimalusi.

Toetus on selge ja me peame tegelema temaga nüüd ajakohastada seadust. Tänu eestlaste, saame väga hea võimalus tuua õigusliku raamistiku arendamiseks järgmisel aastal täitma ja esitama ettepaneku Euroopa Parlamendile.

-Terve mõistus on seisukohal avatud energiaturg on parim lahendus. http://www.filmiveeb.ee/foorum/posting.php?mode=reply&f=11&t=5068 Aga mida öelda Poola kaevurid, kes kardavad, et nad kaotavad oma töö pakub turul?

Kohtasin paar kuud tagasi, esinduskogu Poola mägipiirkonnas Katowice. Pärast seda kohtumist tulemuste mõju on väga julgustav minu jaoks, sest nad otsisid väga selge koostööd, et leida uus majandusmudel piirkonna. Nad peaksid ka arendada teistes tööstusharudes, kaevandustes, sest noored lahkuvad piirkond, ja seal on palju laste hingamisteede haiguste.

Me peame tegema selgeks, et me austame suure töö kaevurit. Lisaks minu pere seas söekaevureid mis muudavad elu rasket tööd. Samuti peame näitama edusamme – Saksamaa ja Prantsusmaa suutsid edukalt muuta mägipiirkondade majandus.

Me töötame selles valdkonnas Poola, Slovakkia ja Hispaania. Esiteks meie tarbimislaen ilma tagatiseta eksperdid üritavad teha kindlaks võimalikud ärimudelid nendes valdkondades, et teada saada, mis on nende tugevus. Mis tööstusharud saavad arendada ja kuidas me saame toetada neid muudatusi majanduslike meetmete abil.

Postitused uurimistehnikaga nagu kuidas tulla toime kasvuhoonegaaside heitkoguseid, et minimeerida mõju kivisöe või söe et mõju on kergemad.

Kui poolakad õnnestub, saame panna aluse nn puhta söe ja kasvuhoonegaaside kogumist. Me osaleda selles vaeva ehitada uus majandusmudel, mis annab suurepärase võimaluse piirkondade arengut.

-Kas ma saan õigesti aru, et Poola on täielikult valmis avada oma energiaturgu?

See on meie eesmärk. Kui oleme valmis modelleerida energiaturul, saame teha ka kapitali vaba liikumise ja vaba liikumise energia voolab.

Aga fakt on see, et meil on probleeme energeetikasektoris, nii tarkvara kui riistvara. Sageli kaotavad oma sidumise ja piiriülese kaubanduse, nii et see on sageli väga väikesed.

Me peame olema kindlad, et meil on olemas vastav varustus piiriülese energiavarusid. Aga me peame olema õigus tarkvara piiriülese kaubanduse. Me usume, et avatud turud pakuvad parimaid võimalusi nii spetsialistid ja tarbijad.

-energiajulgeoleku Balti riikide, Poola ja Leedu oluliselt asutused määravad kindlaks praeguse tuliseid debatte. Leedulased on luua ühtne liin, on võimalik saavutada kiirem ja odavam. Eestlased on parim lahendus kaks rida, üks rida, sest meil on usaldus Eesti Kiisa teine ​​backup. Mida sa arvad?

Balti Elektrijaama sünkroonis süsteem on väga oluline nii nende valitsused ja Euroopa Komisjon. Oleme kokku leppinud peaminister Jüri Ratas nõus, et peaksime edasi liikuma selles küsimuses ja leida kiiresti lahendusi praegustele komisjoni koosseisu ajal rahastamist.

Alates 29. septembrist kuni kohtuda poolte esindajad administraatorid Varssavis, et arutada selle kavandatud tehniliste lahenduste. Me peame vaatama, milline saab olema hind nende lahenduste ja kuidas neid rakendada.

Meil saabus peaminister ka järeldusele, et otsus tuleb anda sularaha laen võimalus, et poliitikud teevad otsuseid lõpus sel aastal või järgmise aasta alguses.

Minu ettepanek oli teha esimene otsus koosoleku Peaministrite kohtumisel järgmisel aastal, või juunis. Meil on kokkulepe, et te hindame Baltimaade esitas ettepaneku fondi, mida kasutatakse ühenduses.

Viimane võimalus lihtsalt selles küsimuses veebruaris 2019 komisjoni otsuse igal juhul, kui me oleme teinud edusamme, hakkame tegema otsuse kohe.

Ta on ka vastus küsimusele, luua mitmeid elektriliinide rahamaakler.ee Poolas, Balti riikides ja Põhjamaades on optimaalne.

-Otsi ühised huvid on väga raske. Selle piirkondliku LNG terminali ehitus on palunud, kuidas saavutada pikaajalisi lepinguid üldiselt. Varasem leping näeb ette ehitamise LNG terminali check, kuid eelmise aasta lõpus hakkas tutvustada ideed Leedu KlaipìDASSE tõi ajutiselt tankurlaeva, piirkondliku terminali. Mis lahendus sa näed?

Näeme dünaamilisi muutusi elektritööstust. Mitu aastat tagasi, segu naftast ja gaasist taevas raketi. Nüüd näeme, ja kõrged hinnad. Tänu uue tehnoloogia pakutud USA, Austraalia ja Katar gaasijuhtme konkureerida LNG hindadega. Seega palju ennustusi ja ärilahenduste. Ma arvan, et see on oluline, et Eesti ja Soome Balticconnector ühendatud gaasijuhe. Turuosalised toetama vajadust selle projekti ka, sest ta ei ole kindel, et liin käivitub kaubanduslikel tingimustel kui võimalik. See on oluline Ohutuse seisukohalt energia taristuobjektiga.

-Kui probleem ei ole, et Balticconnector üksi ilma LNG terminal turul ei võta uue gaasi ja sada protsenti gaasi Gazprom?

Klaipeda SPGAU terminal on tõeline mitmekesistada tarneallikaid, mis võib katta suurus kõigis Balti riikides tarbimise. Laev renditud kuni 2024 Ma ei saa aru, et Eesti on huvitatud ka hoone väike LNG terminal. Kuid äri seisukohast, väike LNG terminal teostatav ainult meretranspordi kütusevarustusseadmete, sest üha rohkem sõidukid asemel kütteõli pikkus.

On oluline, et te tihedat koostööd Balti riikide mitmekesistada gaasitarneid.

-Kas ma saan teid mõista, mis on õige, mis ta ütles regionaalse LNG terminalide sellist lahendust: suur terminali KlaipìDas ja väike terminal Eestis?

Asjaolu, et mina ja mu kolleegid ei anna finantsnõu asutaja terminali, kuid lahendused peavad olema majanduslikult otstarbekas. Toetame ennekõike piiriüleste lahenduste Balticconnector.

LNG terminali peavad investorid otsustavad ise, kui nad näevad ärivõimalusi selles äris, eriti juhtudel, kui Klaipeda terminal suudab täita kolmes Balti riigis. Minu arvates vastutasuks eestlaste keskenduda kohaletoimetamise raske kütteõli, maagaasi ja transport oma vajaduste rahuldamiseks.

-Kas Nord Stream 2 sisuliselt kaubandusliku või poliitilise projekti? Kuidas mõjutab see meie liitlased või näiteks Ukraina ja Slovakkia, kus Vene gaasi pumbatakse läbi Türgi ja Läänemere?

Selles projektis mõju on kehv. Ma ei ole näinud ühtegi äriprojekt, mis kestab mitmeid poliitilisi arutelusid, nagu Nord Stream 2. See on suur poliitiline mõju ja polariseeriv disain, mis tekitab palju pingeid suhetes liikmesriikidega.

Ukraina gaasitransiidiahelast kärped kaasa tuua negatiivseid tagajärgi majandusele ja energiajulgeoleku Ukraina.

Nord Stream 2, olukorras, kus viimane suur gaasijuhe asemel kahanemas, kahel viisil, mis kahjustab Ukraina majanduse, kelle infrastruktuur on nõrgenenud sõda.

Loodan, et Eesti eesistumise komisjonile volitused läbirääkimiste pidamiseks Venemaa selles küsimuses. See on funktsioon läbipaistvuse, vaba juurdepääsu oma torujuhtmete kolmandatele isikutele. Oleme pidanud läbirääkimisi kokkuleppele gaasi transiit läbi Ukraina jätkata. Selle nõude täitmiseks energiajulgeoleku Kesk-Euroopas.

FACT BOX

Maros Sefkovik

Sündinud 1966. aastal

Slovaki, abielus, kolm last

koolitus:

Doktor Ülikooli Bratislava (1990)

töö:

2014 esimees ELi energia

2014 valiti Euroopa Parlamendi

2010-2014 asepresident Euroopa Komisjoni juhtimise

2009-2010 Euroopa Komisjoni hariduse,

2004-2009 oli Slovakkia alaline esindus Euroopa Liidu

2003 Slovakkia välisministeeriumi peadirektor Relations osa

President Slovaki välisministeeriumi 2002. aastal kooskõlas kahepoolse koostöö

Suursaadik Slovakkias 2000. aastal Iisraelis

Asedirektor ja juht manustamist Slovakkia välisministeeriumi 1997-1998

1996 Slovakkia välisministeeriumi Euroopa Liidu ja selle suhteid NATO asedirektor

1990-1992 erinevatel ametikohtadel välisministeeriumi Tšehhi Vabariik ja Slovakkia