Balti LNG kinnisvara tagatisel laen fiasko maksab miljard eurot

Balti LNG kinnisvara tagatisel laen fiasko maksab miljard eurot tagatiseta

Balti LNG fiasko maksab miljard eurot

Eesti ja Soome, lõpetanud gaasijuhtme ehitamist Balticconnector ettepanek LNG terminal Klaipėda ei saa luua selline olukord, et veeldatud maagaasi tarbijatele ilma saavutada turutakistusteta ja tasuvate hindadega.

See järeldus tuli kokku, et jõuda üksmeelele nimel terminali SPGAU kompromissitu Eesti ettevõtted ja Alexela Vopak EOS

“Arvestades juba kokku lepitud infrastruktuuri investeeringud Leedus ja Balticconnectorisse ujuva terminal, mis kõik teha kokku umbes 900 miljonit sellest rahast tekitaks kolme piirkondliku valdkondades terminali,” ütles juhatuse esimees Vopak E.O.S.i ARNĂUTU Lugtmeijer.

“Praegu ei ole efektiivne tahes turul, mis avab püsiv lahendus, kuigi raha.”

Balticconnector ja Klaipeda LNG terminal hõlmab nõudeid turvalisuse tagamiseks ja integratsiooni energiasaartena töö teistes riikides, Balti riikides, kuid kahjuks ei avane turul gaasivarustuse.

“Eesti ja Soome ei kuulu, Balticconnector toru gaasi tootmine, enamiku gaasist Venemaalt seni isegi pärast toru kahe riigi vahel,” selgitas Lugtmeijer.

“Ainus alternatiiv kallitele Norra ujuva terminal Leedus Klaipeda, mis tähendab, et ülemaailmne gaasi hind tõttu konkurentsivõimet neid sündmusi lühikese aja jooksul suudame Eestisse.”

Leedulased laenatud Norra firma kümme aastat, kuni 2024 Leedu maksumaksjate kulul laeva terminalid kokku umbes 640 miljonile eurot lõpus renti. http://naselasky-tokiacci.blog.cz/0706/baltic-top-20-hlasujte Sama jõud piirkondliku maa väärtus terminali, ütles ligi 340 miljoni.

Turvalisus SPGE poes kinnisvara tagatisel laen mõned mälu ei saa siseneda sõltumatu gaasi tarnijad oma toodete vabalt kättesaadav Kaleipėda laevaterminali.

Eesti ettevõtjad soovitatav meetod on turustada Eestis ja piirkondlike müüjad iseseisev riik terminali ehitus, mis omakorda toob kaasa piisava varu.

“Rendimaksed saab ehitada kaks analoog maandusklemmile ja ligi kaks miljardit kuupmeetrit General Bandwidth gaasijuhe Soome ja Eesti vahel, suuremas osas Euroopas ja makstakse mille väärtus on ligikaudu võrdne piirkondliku terminali hoone Eestis, moonutavad turgu , “ütles Lugtmeijer.

“Turg ei saa teha projekt, mis põhineb riigi toel konkureerida piirkonna projektide arendamiseks, eriti need, kelle kulud maksumaksjad peaaegu täielikult.”

Group Alexela juht ja arendaja LNG terminali Paldiski Marti hääl ütles kohe ei ole selge, mis juhtub 2024. aastal, kui rendilepingu lõppemist Klaipeda ujuva terminal.

“Võrdsed tingimused Paldiski võimalik pakkuda paremat lahendust kogu piirkonna energia, kuid selles staadiumis ei ole võimalik ehitada uus terminal järgmisel terminal, ehitatud riigigarantii, kõik kulud kaetud maksumaksjate,” ütles hääl.

“Täna on olukord jäädvustamisel mõttes, et 2025. aastaks Klaipeda ujuva terminali kulud, maksta arve kõigi piirkonna riikidega, sealhulgas Eesti maksumaksjad.”

ELi seaduste energia- ja kliimapaketi annab järjepidev ja Eesti ametivõimud on avalikult lubanud, et piirkondliku gaasituru saavutada vaba konkurentsi. LNG terminali projekti Paldiski eksperdid hääl kinnituse poolt parimaks piirkonnas, nii tehnoloogia ja turutingimuste mitte poliitilise lobitöö Leedu Klaipeda, tulemusena loodud ujuva terminal.

“Meie väärtus on mitu korda odavam kui ujuva terminal Klaipeda nüüd sotsialiseeritud kulusid. Oleks kahetsusväärne, kui pikaajalise poliitika Euroopa Liidus ei ole oluline väärtus pakkumise ja hind,” ütles hääl.

Balti riikides on aastate jooksul, sest ebaõige kasutamise, on aga olukord Euroopa Komisjoni eelnõus piirkondliku LNG terminali Balti ametlik nimekiri ühishuviprojektide välja lülitada.

Samal ajal, ei ole kallis ja ebaefektiivne avaliku sektori projektide ei võimalda tõhusat ja turupõhised lahendused arendamiseks gaasivarustuse. Kui Euroopa Komisjoni, Balti riikides ja Soomes enne lepingu oli piirkondliku LNG terminali Eesti, Leedu ja kuna eelmise aasta lõpus, ta teatas, et ta tahab olla piirkondliku terminali Klaipeda.

Ümberpööratud Euroopa Komisjon. Energia ELi peamised Šefčovičil Postimees Klaipeda LNG terminal tõeline tarnete mitmekesistamise, mis võivad katta suurus kõigis Balti riikides tarbimise.

LISALUGU1

Mäng Changer: Vopak tõusis valitud

Seni majandusministeerium näitas, et suur LNG terminali Paldiski Alexela on parim, ja siis tõstis soosikult meelemuutus, mitte projekti Euroopa Komisjoni Vopak E.O.S.i Muuga sadamas.

Maailma juhtiv kütuseterminalides omanik Royal Vopak plaanib ehitada söeterminali Muuga nullist sekkuda vaid selline LNG terminal, mis on riigi energia Šefčovičil Liidus.

Muuga Tallinnas LNG terminal rajatakse niinimetatud esimese etapi ehitamiseks ehitusluba on kehtiv, firma valmistub üksikasjalik funktsionaalne versioon ning lõplik investeerimisotsus tehakse järgmisel aastal. “Muuga sadama Eestis on üks suurimaid maagaasi tarbimine piirkonnas on tihedalt seotud laeva, mis võimaldab Pikkus turul,” selgitas Lugtmeijer.

“Lisaks Vopak ei kauple gaasi, kuid viitab rahvusvahelisel turul hoidlate- ja teenuste osutamist haldamise ülemaailmse võrgustiku terminalid. See on väga oluline põhimõte, sest see annab võrdsed võimalused kõigile osalevate äriühingute ost ja müük gaasi. “

Projekti Muuga Lugtmeijer ära olemasolevate sadamataristut ja sellised vedelad tooted logistikakeskuse koid, sadamateenuste ja süvaveeakvatooriumiga. See kombinatsioon võimaldab terminali, ilma et oleks vaja teha suuri investeeringuid.

Terminal asub vaid kahe kilomeetri kaugusel olemasolevad gaasijuhtmed, mis hõlbustab ühendus gaasivõrgu ülekande- ja täpsustada terminali asukoha asub umbes 12 km kaugusel.

Tallinna LNG terminali infrastruktuuri ehitatakse nime all uuendatud nõudlus ja terminali saab laiendada piirkondliku vajadustele LNG terminal. See eeldab, et terminali hoone kokku neli vertikaalset tankidega LNG koguvõimsusega 50000-320000 kuupmeetrit.

Regional Center lähima gaasi häirib lõppseadmete, kuid ainult terminali Klaipeda, Leedu, mis on praegu toetatakse maksumaksja ja hellitada lootust sadu vahendeid EL fondidest.

LISALUGU2

Skvernelis teatatud luhtunud LNG äri

Leedu peaminister Saulius Skvernelis teatas septembris, et üldine turg on Balti LNG lepingud oleks taotleda rahastamist Euroopa Liidu ebaõnnestunud LNG terminal Klaipedas.

Eesti, Läti ja Leedu augustis ja jõudnud mitteametlikule kokkuleppele minna koos LNG teema Läti teatatud üllatav, et sisemise otsustusprotsessi nõudmisi rohkem teavet.

“Et saada abi on võtmeks, mis muudab ta piirkondlikku projekti, mis hõlmab kõiki Balti riike. Leedu, Läti ja Eesti About märgib, et nad on veel poolteist aastat, et teha otsus, me mõistame, et saavutada elus, ja meil on otsima muid võimalusi, kuidas vähendada terminali kulusid maksumaksjatele, “ütles Skvernelis.

Kuigi puudub kokkulepe ja terminali projekte Läänemere SPGAU euro pannakse kõrvale sügisel ühisfinantseerimine ringi. sinulaen.ee Nimekiri on tagasi 2019. aastal ..

LNG projekti poolt välja töötatud kaks Eesti peaminister jadana järjestikused ebaõnnestumised diplomaatia. Paar aastat tagasi allkirjastatud siis Eesti peaminister Taavi riideid oma Soome kolleegi salapärastel asjaoludel, moodustamise kokkuleppe LNG terminal Soome. Gazprom sõltub ehitamiseks terminal oli Soome Gasum tõeline narkootikumid, kuid Eesti investorid on kaotanud väärtuslikku aega.

Äsja ametisse peaminister Jüri Ratas alanud, kuid alla neelata oma Leedu kolleegi ja osavalt pakutavat sööta jätkata läbirääkimisi Rail Baltica täiesti erinev sellest LNG terminal rääkida.

Nimelt, leedulased väljendanud soovi, et nende ainus kodumaise energiajulgeoleku Klaipeda autod tagatiseta laen ettevõttele ettekääne renditud SPGAU laeva Euroopas, nüüd toel juba töötavad piirkondliku terminali.

KOMMENTAAR1

Terminal Regional tulla Eestisse.

Jüri Ratas, peaminister

Eesti on jätkuvalt eelmise valitsuse ja praeguse valitsuse reguleerib jätkuvalt kokkuleppe, piirkondliku terminali ideaalne koht jahtuda, ja muidugi, ma toetan seda juhul, kui piirkondlik LNG terminal Eestis.

Ma usun ka, et see on õige, et piirkondliku LNG terminali turuloogikale, mis on loomise ja toimimise terminali tarbijad ei pea toetama gaasi tariif. Soov oleks Eesti selle põhimõtte vahel kokkulepitud Balti riikides. Terminal rajamise ja toimimise gaasi voolu bigbank läbi hüvitise tase moonutab konkurentsi ja kahjustab konkurentsivõimet gaasi.

Leedu Klaipeda terminal ehitati riigi ja staatuse piirkondliku panuse Balti riikides.

Riigijuhid konsultant aastaid, püüdes leida lahendust, mis hõlmab kogu piirkonna terminali projekti Baltimaades ja Baltimaade tarbija huvi gaasi. Kahjuks mitteolenevatel põhjustel käesoleva lepingu, Eesti ei ole sündinud, kuid Eesti on valmis jätkama arutelu.

Leedu Klaipeda terminali viib tarbijad gaasi läbi täiendava kvoodi. Kuni uue lepingu jätkamist praeguse olukorra Eestis ja Lätis, kus gaasi tarbijatele tõesti osa Klaipeda terminal SPGAU positiivset mõju (vahelist hinnakonkurentsi SPGOM ja kohaletoimetamise gaasijuhtme ja täiendav kanal), kuid ei kanna toidu hind terminal.

KOMMENTAAR2

Eesti gaasiturg ei meelitav LNG terminal

Taavi Mill Hill, juhatuse esimees Eleringi

Muidugi on kahju, et LNG terminal Klaipėda on loonud olukorra, mis on võetud võimalus kõigile teistele investoritele turul ehitada oma terminali aluse kui sotsiaalse makstud konkurent võistlevad. Kuid Eesti on muutunud tarbijaid kasutama tänu Leedu gaasi tarbijatele rohkem punkte suuremat turvalisust ja soodsad hinnad. Mis on ka fakt.

Elering näeb turul Baltimaades ja Soomes gaasi üldiselt ja kõik otsused peavad olema paremini klientidele luua ühtne piirkondlik turg, mis põhineb esindatus. Seega Klaipeda terminali ei jää Soome varustuskindlust gaasi tarbijatele ja Paldiski.

LNG terminali küsimus ei ole küsimus gaasi, kuid küsimus Eesti majandusele. Majandusareng, peame investeeringuid. See seisukoht ei ole muidugi ei asenda Klaipeda Paldiski.

Reedel, esimene algatus Eleringi, Eesti, Läti, Leedu ja Soome vastavad gaasisüsteemihaldurite peatükis. Ma julgen öelda, et meil on ühine huvi arendada 2020. aastal Soomes ja Baltikumis, läbipaistev, tõhus ja karm konkurents gaasiturul. Elering, siis tähendab see, et Balti-Soome gaasituru tehniliste ja regulatiivsete piirangute peaks kaduma kahe riigi vahel.

Seega sisendgaasi terminali Klaipeda GIPLi Poola-Leedu gaasi saavutada lisakulu ja tehnilisi piiranguid Eesti ja Soome tarbijatele. See saavutatakse 2020. Kogu ala peaks olema kehtivad samad mängureeglid, samal ajal turu reguleerimise ja tollisüsteemi.

Ühtne turg gaasi Läänemere ja lahe põhieeldus, mis võimaldab teil rääkida LNG terminal investeeringuid Eestis. See turg on olnud võimalik tänu Balticconnector hoone.