Ettevtjad jrjest otsib rohkem abi ripartnerite laenud tahes raskusi maksete

Ettevtjad jrjest otsib rohkem abi ripartnerite laenud tahes raskusi maksete krediidi

Ettevõtjad otsivad üha äripartnerite toetada võimalikke probleeme pöörates

KredEx Krediidikindlustus hiljuti heaks kiitnud majandusaasta aruande kasv 2016. aastal, makseraskustes, kuidas sõlmida kindlustusseltsidega summas neli protsenti ja kaheksa protsenti käibest kindlustatud kindlustuslepingus, ütles firma. Makseprobleemid kindlustatud äripartnerite, nende arv on kasvanud 23 protsenti, samas kui müük tõusis 40 protsenti, isegi siseturul.

“Varasematel aastatel, saame öelda, et meie laenud eraisikule firma on väga ettevaatlik sisenedes uutele turgudele ja kohalikele ettevõtetele tööd. Aga ettevaatust katkestati pikaajalise stabiilse partner kannatusi makseraskuste seotud ootamatu,” ütles Tambla KredEx fututuba.ee Krediidikindlustus .

Viimase aasta jooksul on KredEx Credit Insurance Company kompenseeritud 1,1 miljonit kahju – kokku 23 korda, et kompenseerida kaotust olid seotud kõrgeima osa eesti ja vene ettevõtted rahalistes raskustes. Paide kaotust müük Eesti ettevõte üheksa muudel juhtudel, kolleeg äri välismaal paiknevate ettevõtetega.

Vastavalt Tambla protsessi käigus tekitatud kahju hüvitamist, mida KredEx Krediidikindlustus omandab oma vajadusi ja tegeleda võlgnikega ise kahjuks, isegi kui see mõnikord kulub mitu aastat.

“Meie suurim kate kindlustusjuhtum oli 522000 eurot, mille tulemuseks on ümberkorraldamise maksejõuetute ettevõtete Eestis. Suuruselt teine ​​kahjujuhtumit summas 123 099 euro olid Eesti eksportijate äripartner Prantsusmaal, kus organisatsioonilisi ümberkorraldusi makseraskustes,” ja kirjeldatud Tambla lisas, et selline kaotus konkurentsivõimelisi ettevõtteid saab vältida varem sõlmitud kindlustusleping.

Vastavalt Tambla hea meel näha, et eksperdid põhimõttel riskianalüüsi eesmärgid makse otsivad uusi eksporditurge juurduma rohkem Eesti ettevõtete hulgas. Seda kinnitab asjaolu, et üha rohkem ettevõtteid tunneb huvi riskikindlustust maksevõimalused. http://kanuu.ee/stats/usage_200808.html Mõlemad rongid KredEx Krediidikindlustus ettevõtted on huvitatud koostöö ja kogemuste vahetamine kindlustusseltsides, kellel on kogemusi kaasaegse juhtudel kahju eksportijad.

KredEx Krediidikindlustus on ainus kindlustusfirma kohaliku krediidiriske, võimaldada eksportijatel maandada tingitud kahju tasumata arveid. Oma tegevuse käigus, tingimusel, et nende müük Eestis KredEx Krediidikindlustus 81 riigis rohkem kui kaks miljardit eurot.

laenu raha kohe kätte 3000

laenu raha kohe kätte 3000 laenu

Laenud 3000 €

Kontakt 3000 laenu € kergesti

3000 € on traditsiooniliselt viimasel hetkel laenusummast, kuid tarbimislaenude on väike laen on täiesti normaalne.

€ 3000 sealhulgas lõplik summa krediidilimiit konto, nii suuruse valik, et saada laenu üsna rikkalik.

Kuigi see ei ole suurima tarbimislaene, on see siiski suur summa raha, mida saate päris palju tõeks: alates remonti uute autode ostjatele. Kõik see ilma tagatiseta!

Vaata meie võrdlustabelit alguses see leht ja võrrelge erinevaid laenu pakub € 3000 – leida enda jaoks kõige sobivam tingimused laenu.

Loe seda enne kui võite võtta laenu:

  • Ära ole liiga optimistlik laenu tagastamise tähtaeg valimisi. Enamik laenu firmad lubavad nii palju laenata summa mitu aastat. Kaalud kahel juhul: kui te pole kindel, kas saab maksta kõrgemat igakuised maksed lähikuudel, valides pigem pikk laenu tähtaja ja diskonteeritud igakuised maksed, kuid kui te ei ole kindel, et teie sissetulek on stabiilne ühesuurused järgmise paar aastat, kuid see on kindlasti mõõdukalt kõrge järgmise kuue aasta jooksul, mitte valides sms kiirlaen lühema aja jooksul. Kaua võib nimetada laenumandumus sa ei pruugi olla võimeline täitma Laen kuni 900 euroni nii pika aja laenumaksete.
  • Sest see on suur summa, siis ei tee kiiret otsust. Kui teil on vaja laenu tagasi maksta mitme aasta jooksul, Laenu eesmärk on väärt pühendumist? Kui vastus on jah, siis kindlasti ei kahetse oma otsust.
  • Suur hulk ja pikema aja, siis peab olema kindel, et jälgida lisakulusid ja huvi. Paljud laenuandjad tahavad ka igakuine laenu halduse ülesandeid teenustasusid. Tutvu tingimustega ja tagada, et kõik tingimused on õige.

Sest mis on väärt € 3000 laenata?

Kui te olete siin, et sa joosta, sa ilmselt päris selge ettekujutus, mida teha selle summa. 3000 eurot on õige kogus osta sulle uue auto, teha kodus remonti õigesti, lähevad reisida või investeerida oma hariduse. Valikud on küllaga kohe.

Lisaks raha kohe kätte tagatiseta laene Euro 3000, see on ka üsna tavaline tüüpi laenu tagatiseks. Kui soovite osta auto, oleks asjakohane visata auto laenu tagatud – siis võite laenata suure summa oluliselt soodsam intressimäär kui tagatiseta laenu.

Ksitlle buumi saada tagatiseta laen eraisikult läbi

Ksitlle buumi saada tagatiseta laen eraisikult läbi kiirlaen

Eripruul buumi hakanud läbi saama

Kui USA 1981. aastal oli ainult umbes 50 pruulikodade täna nende arv kasvanud 5300ni. Enamik neist mikro-tootjate, kes võib nimetada õlletehas.

Viimase aasta jooksul on suurenenud arvu pruulikodade, kuid siiski ligi viissada aastat – 2015 arv 4548 – kuid tootmine hakkas vähenema. https://www.medienboardonline.de/viewtopic.php?t=1590 Liitrit (kuigi rohkem barrelit) suurenenud kohalikku tootmisvõimsust eelmisel aastal, mõõdetuna dollarit kuus ja kümme protsenti. Toad on kena, kuid mitte nii hea kui eelmistel aastatel. Lubage mul teile meelde tuletada, et näiteks kiirlaenud kodust lahkumata aastatel 2012-2013, kui laev õlle tootmine kasvas 17,6 USA dollarit ja müüvad 20 protsenti.

Kümme aastat tagasi, 2006. aastal, oli käsitöö õlu turuosa õlleturul Ameerika Ühendriigid 3,4 protsenti osakaal tõusis 12,3 protsenti eelmisel aastal. Eelmisel aastal USA avas uue õlletehase, keskmiselt iga 11 tunni jooksul.

Isegi käsitööõlu siin et jääda, vähemalt USAs, vaid ka paljudes teistes lääneriikides, buumiaeg välja. “Tõus 18 protsenti ajast, ilmselt rahul. Seda seetõttu, et turul on suuresti küllastatud,” ütles peaökonomist US News jookide Brewers Association Bart Watson Spring konverentskõne. “See kasv on jätkuks nii suur tööstus, see on peaaegu võimatu,” lisas ta.

Uuringute firma Nielsen langes müüa käsitöö õlu USA jaemüük esimesel poolel sel aastal, kasvades $ 143 miljonit kuni $ 2,3 miljardit. “Turg on küllastunud,” ütles Craft Brewery koletishai Head asutaja ja tegevjuht Sam Kalagia Financial Portal Market. “Me liigume tempos kaks uut pruulikodade, peaaegu iga päev. See ei ole jätkusuutlik see tempo,” lisas ta. Koletishai 2016 müük oli samal tasemel kui eelmisel aastal.

Need mikro-tootjatele, kes suudavad müüa ise, Major, oli säilitada oma kasvu.

Analüütik Richard Harding Loevner Investeerimispank Schmidt viidatud viis põhjust, miks käsitööõlu plahvatas kohe sai populaarseks.

Esimese. Tarbijad on hakanud hindama rohkem luksust. Tarbijad kõrgema sissetulekuga maksma mõne muu joogiga dollareid, ja $. Moevennad, kuid tarbib kõiki kohalikke ja käsitöö.

Teiseks. Olemasolevad suured tehased on suhteliselt sarnane maitse õlu ja määratlematu.

Kolmandaks. Muutused seaduste ja määruste võimaldab toota õlut lihtsam alustada.

Neljas. Võrreldes teiste alkohoolsete jookide, väike kogus kvaliteetset õlut, et oleks lihtsam. õlu koostisosad – linnased, pärm, humala ja vee – see on odav ja kergesti kättesaadav ja pruulimisseadmed ka suhteliselt odav ja lihtne töödelda.

Veelgi olulisem on, õlu kestab paar nädalat, kuid mõned veini ja kangete alkohoolsete jookide lõpuks võtab kuu või aasta.

Viies. Erinevalt paljudest tarbekaupade tarbitud toidu ja jookide, eriti alkoholi, kaasa arvatud õlu, sotsiaalselt sõpradega. Nagu muusika, reiting õlle kvaliteet ja maitse subjektiivne ning seetõttu ei ole hea õlu ja hea laul on ka lihtne tuvastada.

Kuna õlut kasutatakse sageli ettevõtte ja hinnangud on oma olemuselt subjektiivne, juua õlut, nad saavad osaks kultuuri- ja sotsiaalse prestiiži rahvas. “Kes tahab juua õlut vanamoodne” illustreerib analüütikud. Selle tõttu hakkas kaasaegse käsitöö Õlle kiiresti kasvama.

Vaatamata eelistele mikro-õlletehased, kuid varem või hiljem tõsiseid probleeme. Kuna turg on lihtne siseneda, et olukord on väga killustunud, mistõttu on raske eristada nende kaubamärkide ja disain tootjad. Ameerika Ühendriigid, kuid võib-olla teistel turgudel, tarbijad valida osta õlut nimi, silt, disain ja tootmine. Brewery harrastajatele lojaalne õlle kategooria asemel teatud kaubamärk.

Analüütikud ütlevad, et tuleks meeles pidada, et kui veesõiduk õlut revolutsioon on alles alanud, see oli üsna lihtne müüjad müüa uusi sorte nagu nõudlus uute maitsete ja baar oli suur rõõm on neid müügil. Nüüd see on lihtsalt ei ole nii. “Kui ma olin õlut hulgimüüja 10 aastat tagasi, ma oleks kindlasti eco-t.ee laos hiljemalt õllebrand nad kõik läksid üsna kiiresti salvestada kuvab” ütles Richard Schmidt. “Aga nüüd, kui mul tagatiseta laen on mitmeid viiskümmend käsitöö õlu on mõelda, kuidas ma tõesti vaja viiekümne esimest,” ütleb ta.

bonus track

Mis on järgmine revolutsioon alkoholi?

Kuigi USA käsitöö Õlle aeglase kasvuga viski, rumm, džinni-, viinamarjad ja tekiilatootjate arv ja turuosa. Kange alkoholi tootjad soovivad edu korrata käsitöö õlu, mis annab suure õlletehase ilma viga. Harding Loevneri hindamine tundub käsitsi kange alkoholi turul samas asendis nagu siis, kui laev õlleturul 15 aastat tagasi. Olemasolevad tootjad saavad turult. Mõned optimistlikud analüütikud ennustavad, et kümne aasta jooksul on kasvav osa turust 10 kuni 20 protsenti kauss.

Kuid mitte märjuke tootjate eeliseid, et õlletehas. Spirits on teha rohkem ja rohkem kogemusi stardikapitali, samuti toote võtab kauem aega. Lisaks kõrge kvaliteedi “ülemisel riiulil” alkohol on piisavalt tugev turg, mis muudab olukorra keerulisemaks uusi mängijaid.

Ülevaade kes võidab, kes kaotab kõige laen firmale pärast euro 2020. aastal.

Ülevaade kes võidab, kes kaotab kõige laen firmale pärast euro 2020. aastal. kiirlaenraha.ee

KOKKUVÕTE: Kes võidab, kes kaotab enamik euro aastaks 2020?

“Asjad on paremad, kuid kõiki Euroopa riike ja piirkondi, on veel palju tööd teha,” ütles ta ajakirjanikele pressikonverentsil eelmisel nädalal Brüsselis Euroopa Komisjoni regionaalpoliitika Corina Cretu.

Viimase seitsme aruandes, et ühtekuuluvuspoliitika on esitatud, volinik, et isegi kui erinevused eri piirkondade liidu hakkas taas langema pärast 2015. paljud ELi kodanikud ikka elab piirkondades, kus SKP on nüüd madalam kui enne hiljutist majanduskriisi . “Meil on palju ebavõrdsust mitte ainult riiklikult, kuid ka üks riigi piirkondadest,” ütles ta.

Ei ole saladus, et viimase aasta jooksul on ühtekuuluvuspoliitika tugevalt kahtluse alla otstarbekuse ja seega nende retoorika rõhutab vajadust Brüsselis. “Me ei saa rääkida, kuidas muuta ühtekuuluvuspoliitika rakendamise, kuid ei selle olemasolu,” rõhutas ta ajakirjanikele eelmisel nädalal, president RK-Karl Haynts Lambertts.

Rail Baltica vasakule

Kuigi ametlikku algust uue perioodi on euro vahetuskurss kevadel arutada otsing kõrged ametnikud Brüsselis ja teisi inimesi, kes on tuttav see teema on probleem. “Olukorras, kus me oleme lihtsalt alguses uuel programmiperioodil on palju teemasid aruteluks: kuidas raha jagada, kuidas hinnata projektide ja puudused praeguse süsteemi analüüs” loetleb Cretu.

Postimees allikatest ütles, et üks saab olla kindel, et pärast 2020. aastat ei ole Eesti ELi kui rohkem või vähem arenenud riikides, kus SKT elaniku kohta on väiksem kui 75 protsenti Euroopa Liidu keskmisest euro. Samal ajal, see tähendab ka, et Eesti peab andma rohkem raha ELi eelarvesse, kuid see on olemas.

Praegu, Leedu, Eesti ja piiri ei piisa ühe protsendi, Lätis on ainult üks kolmest Balti riikides, mis vajavad veidi rohkem tööd teha. Pärast Eesti võib ulatuda rohkem arenenud Tšehhi Vabariik ja Slovakkia. Ta võib minna ka Ungari ja Poola, rikas regioon.

Lisaks on tõenäoline, et praegune seitsme aasta programmiperioodil pärast 2020. asemel sisestamise asemel viieks aastaks, peetakse mudel “5 + 5 aastat.” Kindlasti vähendab võimalust uue perioodi kaasrahastamise, isegi kui see ei ole väga suur probleem Eestis. Tõenäoliselt jääb see rahastamata kahtlane väärtus, võimalik poliitika peamised eesmärgid projekte.

Kuigi Eestis euro toetust enamik infrastruktuuri – uus välimus on saanud mitmeid suuri haiglad, koolid, lasteaiad, kliinikud ja ehitatud hulk volitusi – on ikka probleem aastal 2020, pärast laps on veel transport õnneks ka ootab euro. linnaehitus Euroopa tasandil on väga oluline, kuid see ei ole selge, kuidas see salvestatakse uue programmiperioodi jooksul. Muidugi, kuid linna transport.

Avatud ja ELi peamiste projektide tulevikus. Seisuga juuli lõpus, tegin transpordiministrid tegid ühisavalduse nõudlik, et äkki pärast 2020. aastat investeerimisfirmad. Nende kõrvaldamine on arutatud praeguse 2014-2020 enne rahastamist, kuid alginvesteeringu on lubatud ainult osa projekti kvaliteet ei olnud hea. Balti riigid ja Poola, kuid mitte puudutada.

Samal ajal kinnitas ta sõnum on rääkida allikatest, Rail Baltica projekti, pärast tasu ei ole vaja muretseda, kuidas see on väga oluline, et Balti riikides. Uus periood on silmas pidades arutatakse raudteeliini Helsingi ja Tallinna vahel tunnelis või laeva.

Mala uudised annab uuel programmiperioodil, kuid põllumajandustootjatele, kelle toetus on tõenäoliselt vähenema. Vaatamata sellele, et praegune arutelu on pakutud võimalust, et ELi põllumajandustoetuste pärast 2020. kehtivad ainult madala sissetulekuga piirkondades, praegune trend siiski, et toetus peaks laienema kõigile. On võimalik, et läbirääkimiste tulemused Brexiti saab muuta.

Best euro toetust pärast 2020. Kuid seoses teadusuuringute ja innovatsiooni, mida tõendab võrdlus teiste Balti riikide, palju paremaid tulemusi, ja kui EL näeb suurt potentsiaali. “Sest Euroopas, et olla konkurentsivõimeline, et olla valmis piirkondade ja linnade pidevalt kohaneda ja uuendusi,” rõhutas volinik Cretu eelmisel nädalal.

Euroopa Komisjoni pressiesindaja Regionaalpoliitika Johannes Burk märkis, et see on praegu väga raske kindlaks teha, millised riigid on netorahasaajad asemel netomaksjad või kes alustab pärast eelarve 2020. aastal EL teha rohkem raha, kui saad tagasi eurorahana. Tema sõnul sõltub see kriteeriumid uue perioodi jagavad euro. “Praegu on SKT elaniku kohta, kuid tulevikus võib see muutuda derekprince kiirlaenraha.ee.ee. Selleks, et muuta see üleminek võib olla näitajad kliimamuutuse,” märkis Bahrke.

Lisaks ütles ta, et Eesti ei tähenda siiski, et tegelikult 2020. aasta järgse ELi eelarve rohkem raha anda, kui me panna. Täpsemalt näiteks võib olla digitaalselt andekas Eesti ettevõtted koostööd ELi vähem arenenud piirkondade ja tuua nad kaudselt määratud euro Eestis asemel.

Mõju selle perioodi

Rumeenlannast Hr Cretu, kes ise rõhutas pärast eraldamist sotsiaalse mõõtme euro 2020. aastal on korduvalt ebaõnnestunud teha eelmisel nädalal, on saladus Briti millest võib mõjutada euro selle aja jooksul. “Meil on mõnevõrra hõivatud, sest me ei tea, milline saab olema läbirääkimiste tulemustest Suurbritannia,” ütles Cretu.

Tema sõnul on EL ei võta arvesse toetuse Suurbritannia lõppu programmiperioodi jooksul. “Me ei hooli ei karista neid, kuid arvestada asjaolu, et nad olid kohal, kui kõik liikmesriigid kiitsid seda vastutust,” ütles ta. Regionaalpoliitika volinik ütles, et küsimus on nüüd, kas EL annab Briti ja olukorras, kus neil on vähem raha lõppedes programmiperioodi jooksul, ja säilitab oma esialgse ambitsioonikas.

Asjaolu, et Ühendkuningriik peab võtma vastutuse juba võetud kohustusi, rõhutas oma kõnes teisipäeval oli “liitriigi” CADA President. “Minu silmis Brexit Euroopas, samuti ebaõnnestunud,” ütleb Karl-Haynts Lambertzi võrreldes lahkumist Briti Liidu kriisi migratsiooni. “Me ei saa üles liikmesriike üles alustama loobuda oma kohustustest.”

Aga Brexitist sõltumata käesoleval perioodil, euro programmeeritud. Juunis 2016 oli ta tulenevalt tehnilisest kohenduste vähendatud viielt liikmesriikide, sealhulgas Eesti, eraldatud aeg euro. http://www.alexmusic.net/tele/0609.htm Eesti aitab vähendada 35400000. Lisaks vähendamine Euroopa Komisjoni eelmisel aastal, Tšehhi Vabariik, Slovakkia, Horvaatia ja Rootsi, kus käesoleval perioodil, euro.

Põhjus on lihtne: Erinevalt Kreeka, Hispaania ja Itaalia, need riigid on suutnud toibuda majanduskriisist palju parem. Postimees tuntud, rahandusministeerium on otsustanud vähendada osa eraldatud vahendite prioriteetsed valdkonnad, kuid täpne muutuste kava esitatakse Brüsselis jääb. Varem nad laen firmale ei korrigeeritud.

bonus track

Tohutu surve põllumajanduse eelarve

Kuigi Eesti ja paljudes teistes Euroopa Liidu riikides on väga oluline toetada ÜPP oleks ka eraldatud 2020 ligi 40 protsenti võrreldes praeguse tasemega ELi eelarve rõhk on suurem kui kunagi varem. Mitmed selgema pildi peaks poolt novembri lõpus, samuti Euroopa Komisjoni põllumajandusvolinik peab olema välja oma nägemuse.

“On selge, et õhurõhk, et vähendada ELi eelarvest,” ütles asekantsler Põllumajandusministeeriumi ja maaelu poliitika Marco Gorban. Tema sõnul ei ole midagi selles piirkonnas, isegi kui tegemist on põllumajanduses on nüüd kindel, et maht ei vähene.

Tegelikult pärast 2020. see mõjutab eelarve uue suuna – võitlus terrorismi ja migratsiooni kriisi – nagu Brexit. Viimase mõju ELi eelarve on hinnanguliselt umbes 12 miljardit talu eelarve viis miljardit eurot. Võrdluseks aastaeelarve ELi viimaste aastate (2017-2018) ülejäänud 158-159.000.000.000 protsenti.

Asetäitja ministeerium märkis ka, et kui me vaatame Komisjoni kevadise ELi rahastamise viis tulevikustsenaariume, neli neist tabas põhja põllumajanduse eelarvest.

Gorban ütleb Euroopa Komisjoni, põllumajandusministeeriumi, Phil Hogan ütles, et esialgne nägemus ühise põllumajanduspoliitika (ÜPP) tuleviku peaks olema novembri lõpus. Kui oluline on Eesti president, on kavandatud detsember ministrite arutelud kohtumisel põllumajanduse ja kalanduse nõukogu.

“Eesti ja paljude teiste liikmesriikide, on oluline, et eesmärkide ühise põllumajanduspoliitika on piisavalt ressursse,” rõhutas Gorban. Eesti on soov jätkata, et säilitada praegune struktuur kaks sammast CAP, mis kuulub teise samba maksed liikmesriikide ja koostatud vastavalt asjaoludel maapiirkondade arengut.

“Me usume, et tuleks säilitada sammaste vaheline paindlikkus,” ütleb Gorban. Lisaks teostab võrdsustamine otsetoetuste liikmesriikides.

Laidvee tahavad Rail Baltica laen eraisikult eraisikule eesmärgi eesti ktte

Laidvee tahavad Rail Baltica laen eraisikult eraisikule eesmärgi eesti ktte raha

Laidvee soovite kontrollida Rail Baltic Eesti raua käed

Raudtee juht vastne teeb lühikese aja minna Soome laaditud paberi rongide Muuga sadama Aadria ja Musta mere. Hiljem rööbastel Läänemere Aadria Koperi sadama kaudu ühendatud, kuid Musta mere Odessa, kaupade võimu 1520 Tartus raudteelaiusele.

-Miks on Eesti Raudtee Rail BALTICUM rohkem Pealtvaatajaid silma eksam?

Minu jaoks ei ole see lähenemine raske mõista ja muuta suhtumist osana vajaliku töö. Halvim, mis Rail Baltica, sest me juhtub olema, et meil on kaks raudteetranspordi elulugu. See kulu ei ole õige, sest maht EVR langes raske. Sel aastal loodame 12 miljonit tonni varem oli peaaegu 45 miljonit tonni. Teiselt poolt, ei ole võimalik paralleelselt struktuuri selles osas hoone.

Leian, ühisettevõtte poolt allkirjastatud infrastruktuuri haldamist Eesti, Läti ja Leedu on juba aktiivselt raudtee tarnijad.

Meil on inimesi koolitatud raudteeregulatsioonide 1520, kuid nüüd peame tegelema teadmisi ja oskusi laiendada Euroopas. Me investeerida noortele spetsialistidele, kes vajavad, et alustada koolitust nüüd. Oleme nii Soomes kui ka Saksamaal, olemasolevaid võimalusi. http://kellakeskus.com/stats/usage_200711.html Deutsche Bahn õppe programmid on olemas, kuid nad on ka üsna kallis. Kui hakkame järgmisel aastal koguda koolitusprogrammi, siis vaadata seda osana arengut.

See tähendab, et Tallinna Tehnikaülikool ja Tallinna Tehnikaülikooli lõpetajad peaks minema esimese praktikas. Nii vaatame, kas nad suudavad leida või luua stipendiumi EVR tema stipendiumi, kui need saadetakse välismaale õppima.

-Pikk rongi EVR see teadmiste ulatus töötajate ettevalmistamiseks?

Praegu tegutsevad 790 inimest Raud Tees. Rail Baltica hakkab toimima 2026. Meil ​​on 30 või 50 inimest, ma ei saa praegu öelda, kuid me ei skoori viis või kuus aastat, kõik eksperdid on valmis. Kui keskkooli õpilased hakata mõtlema oma tulevase karjääri, on aeg mõelda raudtee. Ma mõtlen, esiteks, see on distsiplineerimise diagonaal peamisi probleeme automaatika.

Kui me konkureerida IT sektori keskmine palk nende spetsialistide olla sama ITS, mis on praegu umbes 2000 eurot kuus.

-Kui Venemaa õnnestub raudteelaiusel Põhja-Lõuna transportida oma tööd, leiad seal on kaks konkureerivat teedel. Kas Eesti Raudtee on valmis ader vaos?

Raudtee laen eraisikult eraisikule BALTICUM meil on veel palju aega, et minna, kuid meil on palju häid asju transiidi itta. Meil on põhja-lõuna suunas, ja saada kauba Aasias, ja meil on ka tegeleda. Kui avate Rail Baltica need esemed laen eraisikult eraisikule sõita mööda uut raudtee.

Aga ülejäänud on paigaldatud 1520 Odessa suunas, et me oleme nüüd kõik raudtee ajakavad, et rong võib saata teele homme. Pigem ma näen laius kahe rööpa täiendavus. Selle tulemusena peaks sünergilise mõju, näiteks kui Muuga sadamas on kaks korda laius raudteeliini. Sadama lähedal on kolm sõidurada, mida mööda saab sõita laius kahe rongi rajad. Kui konteiner rongi platvormil Venemaa, kasvu konteiner pukk-kraanad laius rongi ümber.

Üldiselt sadam Muuga raudtee ristmikul teed ja 42 neist on nüüd väga Nir. 24 tee kuulub Eesti Tallinna sadama ja tee nende kahe vahel on, kuidas terminalide. Me tahame ehitada kaubajaam Rail Baltica on lihtsalt keset olemasoleva raudtee.

-Kuidas ehitada kaubajaam, hind võib minna?

See projekt võib maksta palju. Kui aga vastavalt minu otsus uuendada olemasoleva tee, see on väga vähe. Rööpakoostu ei loo mingeid probleeme, kuid 1520 ja 1435 raudteeülesõidukohal põhjustab probleeme eksperdihinnangu. Meie arvates tegutsevad kiiruspiirang 10 km / h, saab ehitada ühe ristmiku. Kui paar bike seljas alla – tõmmatakse tagasi. Heli aga ikka on vaja alustada hoone viaduktid ja viaduktide. Deutsche Bahn on praegu selle probleemi uurimisega.

-Aastaid tagasi, test Transit Center juhina, samuti Põhja- ja Lõuna-kaubavedu kick. Mis on muutunud nüüd?

Ma ei saa öelda nüüd, kui rong hakkab liikuma. Eastbound transiidi mahud vähenenud ja sellega seoses kõiki osapooli mõista, et hinnad ei olnud algselt mõeldud nn äri.

Rail pakub varakult võrreldes paljude kõige konkurentsivõimeliste hindadega. Huvi on nüüd suurem kui terminalid – võrreldes ajaga, kui kõik kuus raviti 20-30000000 tonni. Üks rong päevas, kui nad ei ole eriti atraktiivne.

-Soome kauba saab Põhja-Lõuna koostöö teha?

See puit, paber ja metsanduses. Üks ettevõte on nüüd valmis panna üks osa rongi nädalas. Soomlased on alati tundnud huvi, kuid see sobib meile konkreetse ettepaneku. Hea uudis on see, et vahe Vuosaari ja Muuga kuue aasta jooksul alates ro-ro joont laen eraisikult minna, luues eelduse rongi.

-Millist teed pidi Rongiliikluse tuleb?

Kui rong liigub Trieste sadamas ja Koppers, see liigub läbi Kaunas Sestokaini Prantsusmaa laste laadimise ümber 1520-1435. Aga kui eesmärk on sadama Odessa, siis läbib Valgevene.

bonus track

Rail Baltica juhtimissüsteem on kujul jõulupuu

Eesti ambitsioon mängida juhtivat rolli Balti raudtee konkurentsi sõltub eksperdi pakutud lahendusi, tegi Economy Ministry ei ole selge eelistus juhtimismudel.

Avab 5. september konsultatsioonifirma, mis toodab, Eesti, Läti ja Leedu, ühisettevõte RB raudteeinfrastruktuuri töötavad tippjuhid Rail Baltic.

“Tüübid võimalusi võib olla riigiülene operaator eraldi riikide võrguettevõtjate vahel,” ütles Kaspars Briškens RB Rail. “Veelgi enam, need valikud erinevad staatuse hoone – alates riigi ülesehituse ja erinevate viimistlus erakontsessioonidega.”

Teadlased prognoosivad, et esimesel juhul vähemalt viis või rohkem alalahenduste otsuseid, püüdes kontrollida Rail Baltic infrastruktuuri. Neist viimases voorus operaatoril valida üks parimaid lahendusi ja parim valik mitme kandjaga.

Lõppfaasi võrreldes maatriksi valmistamiseks, mis koosnevad kolmest põhikomponendist. Esimeses töö, institutsiooniliste ja õiguslike vahenditega. Teiseks, välimus raudtee töö ja meetodid, mis on seotud selliste teguritega nagu juhtimine ja kommunikatsioon, remont, hädaabiteenustele. Kolmandaks majanduslikud tegurid, nagu suhtlemine klientidega, nende juurdepääsu infrastruktuuri ja luua lisaväärtust.

“Teises etapis, me võrdleme kolme või nelja lahendamata maatriks, samas kui raudtee alusel kulude elutsükli hindamise. Pärast modelleerimine, meil on kaks lahendust. Siis teha põhjalik võrdlus võimalusi, ta osutub üks võitjate ja lõplik otsus lepingu, “ütles Briškens. “Me ei otsi mitte ainult puud, vaid ka hulk kaunistused aktsionäride hoiduma.”

Rahandusministeerium on kinnitanud Postimehele, et Eesti ametiasutused enne puudumisel väljapakutud teadusuuringute tulemused Rail Baltica kontrolli kava seoses selle uuringu arvamusi ja eelistusi.

Ligi 400.000 eurot maksma uuring peaks olema järgmise aasta kevadel, et anda aktsionäridele lõpliku otsuse ja RB valitsus Rail Baltic heaks kiita lõpuks 2018.

Euroopa Liit, mis haldab liikmesriigi raudtee-ettevõtted, kuid toimib ka piiriüleste ettevõtjate ja eraoperaatoreid. Näiteks Channel Tunnel, mis haldab eraettevõte, ehitatud all Euro, kuid seda Prantsusmaal ja riikliku komitee järelevalve Ühendkuningriik. Andres Reimer

CV

Eric Laidvee

15. mai ees Eesti raudteede alustas Laidvee Eric leidsime laeva juhtis Tallinna Merekooli ja hariduse majandusteaduste Tallinna Ülikoolis. Laidvee töötanud juhtivatel kohtadel transiitvedude 1992, viimase 21 aasta jooksul, lavastaja Transit Center.

Esimees Eesti Raudtee korraldab sihtotsingule firma Amrop on avatud konkurentsile, kus osales mitu tugevat kandidaati.

Eesti Raudtee Laidveed nõukogu on kõige võimsam, tänu ahela sadama ja logistika valdkonnas transiidi ja teadmisi vene äri. Nõukogu leiab, et pärast Laidvee idadimensioon võimalikult kiiresti põgeneda Põhja-Lõuna transport.

Allikas: Raudtee