Kütus Levitajad ähvardab järsk hinnatõus
Olerex vaht juhatuse liige Alan arvasin järgmisel kolmapäeval, 1. veebruaril, kui efekt bensiini ja diislikütuse aktsiisimaksu kümne protsendi kasv jaehinnad tanklates on sisuliselt paar päeva ja nädala teisel poolel hinnalangus üldiselt.
“Usun, et hinnahüppeid tõenäoliselt suurem esmaspäeval, ja 6. veebruaril, kui lisatakse suurenemine aktsiisi juba kasvab traditsiooniliste hind nädala alguses,” ütles Pena. Seega ei ole üllatav, kui lisate kuni kütuse hind tanklas ei rekordilise 1,3 liitri kohta.
Konkurents on oluline
Statoil on praegu veel kasutavad Circle K brändi mootor tootejuht Indrek Sassi ütles, et minna jaemüügiturul on väga konkurentsivõimeline kütus tihedus langeb, võib see olla hinnatõus tarbijatele hull. “Lisaks tavahind liikumise tasandil, pluss aktsiisimaksude suurendamisest ning tulemus võib olla järsk tõus hind kogu aeg mootorikütuse jaemüügi turul,” ütles Sassi.
Küsis, mida ta tahtis leevendust, Sassi ütles, et turg on olnud mitmeid ühinemisi ja praegune olukord, kus kütus müüakse bensiinijaamades tegelikult ostuhind ei ole jätkusuutlik iga jaemüüja. “Aga see ei ole võimalik ennustada, mis viis ja kui olukord on lahendatud,” lisas ta.
Neste tankla laenud kett Retail Manager Kristi Paris usub, et veebruari alguses, on ilmselt raske ennustada hinnataset. “Mõju hind jaemüük kütuse tiheda konkurentsiga, nii et see näitab tõde lõplik hind tanklates veebruari alguses hinnatulpi otsivad,” soovitas ta.
Vaadates täisaasta 2017 kõik tootjad Kütus nõus, et hinnad on tõusuteel. Lisaks aktsiisimaksude suurendamisest mõjutada eesti kliendile, et valitsuse otsus tuleb alates 1. maist kuni 3,3 protsenti bensiini ja diislikütuse biokütus, mis tõstab kütuse hind liitri eeldatavasti on kaks või kolm senti. “Täna me näeme, et tänapäeva naftahinnad eeldatavalt mõjutavad need otsused, nagu hinda tõsta liitri bensiini on peaaegu ettevõtte laen kaheksa senti,” ütles Norbert Alexela Group Communications painutatud.
Lisaks lepiti kokku, et vähendada tootmist OPECi tegelikult õnnestub, siis langes voolu põlevkivi Ameerika Ühendriigid, sundides maailma hinna alla. Indrek Sassi ütles, et jaehind mootorikütuste Eestis on tingitud kolmest tegurist: hind Mootorikütuste dollari ja euro ja kohalik konkurents. “Ükski neist kolmest komponendist ei saa ennustada meie jaemüügi potentsiaali, sest isegi professionaalne analüütikud eksivad selles,” ütles ta.
tavaliselt ralli
Kuna veebruari alguses, võib karta märkimisväärset kasvu hinnad tanklates prognoosid järgmise paari päeva jooksul müügi kasvu võrreldes kolmandiku võrra.
Selleks, et täita hüppeline kasv nõudlus selliste tankimine on tellitud täiendav kütuse autod, mis on bensiinijaam. “Jaanuaris enne aktsiisikauba juhtus meile, et mõned bensiinijaamad on tühjad ja pakitud see jäi kuivaks. Sel aastal tahame kindlasti vältida,” ütles Alan Vaht. Kui te kaldub kogu tulemuslikkuse Eesti Olerex kuue sõiduki ettevõtted ühendatud jaanuari lõpus, kaks nelja-auto kütuse.
Pena ennustanud, et kütuse müük kasvab lõpus sel nädalal ja järgmisel 30 protsenti. “Muidugi on ka bensiinijaam, kus see kasvab,” lisas ta.
Kristi Paris märkis ka, et paljud nende kliendid täita oma autosid enne aktsiisi, samuti mõtteid lisakanistrid täielik. “Tegelik summa ostu, näeme lähipäevil, kuid tuginedes varasemale kogemusele, saame ennustada, et nõudlus kasvab vähemalt kolmandiku võrreldes tavapäraste müük,” ütles ta.
Muud jaeketi bensiinijaamad ei tee suuremat nõudlust teenuste preparaatide hädaolukordades. http://www.ngo.ee/arhiiv/www.ngo.ee/indexffd8.html?class=document&action=print§ion=18549 Pari ütles, et need jaamad on piisavalt kütust, et ajutine nõudluse kasvu. “Kuna meil on ülevaade taime igal ajal aktsiate, me ei asu kustutama, kui nõudlus suureneb, kuid me töötame iga päev tõrgeteta tempos,” ütles ta.
Indrek Sassi ütles, et inimesed ei saa salvestada kütus, nad ei pea nii suur müügimaht lähipäevil hüppab, teil on vaja extra ettevalmistamisel.
Sassi ütles, et kasv aktsiisiga mõjutada transport, eriti vahe on diisli hind, Läti, Leedu tõuseb 15 senti hüpoteeklaen liitri kohta. “On selge, et viimase aasta jooksul, mille tankimine rahvusvaheliste vedajate, tendents jätkub tõenäoliselt kohaliku meedia, muidu nad ei oleks võimalik pakkuda konkurentsi Eesti turul Läti näputäis logistika,” ütles ta .