Fotod ekspressraha hiljuti alustanud tegevust Holland rivatootja jttis nd riided meestele

Fotod ekspressraha hiljuti alustanud tegevust Holland rivatootja jttis nd riided meestele 2000

Foto: Äsja käivitas Hollandi tootja riided taga inimesed nüüd

Varem oma 2016 ja 2010 2014 meesteriided kogud, tutvustusi ja naiste seksisimi objektiseerimise tasud Suitsupply tema esimene kollektsioon naisteriideid tagasi vana tava reklaami, puhub lõkkele inimkeha vahendada arutelu objektiseerimise Huffington Post.

Ainus erinevus eelmise palju vastuolulisi kampaaniad kohe, et ettevõte reklaamib rohkem riided meestele, vaid kogum naiste kanda esiteks tegutseb nime Suistudio mitu kuud.

Kui olete varem meestepintsakute Suitsupply kostüümid ja reklaam napis kaetud naised, nüüd klassikaline naisterõivaste suunas täiesti alasti mees. 2000-ndate alguses, riided meestele ainult Hollandi firma õigustab ennast selles staadiumis kampaania loosung, mis ütleb, et inimesed, seekord nad ei too (mitte ainult mehed – inglise keeles).

Kuigi kostüümid on keskendunud naiste sotsiaalse meedia on juba heaks kiidetud, uuesti kritiseerides ettevõtte reklaami strateegia. “Kui rollid vastupidiseks, teha feministid on karjuda. See kaksikmoraal peab lõppema,” ütles üks Instagram kasutajad viitega Suitsupply Boy Mänguasjad kampaania 2016. aastal, mida tegid seda.

Suitsupply 2016 Boy Mänguasjad kogumise pilt kampaania. Foto: ekraanipilt

Küsimus, kas kasutamine kogumik naisteriideid palja mees reklaamib piloot pehmendamiseks kriitikat eelmise kampaaniaid meeste riided Suistudio vice Cristina Barriselli märkida, et see ei ole kindlasti nii. Pigem ütles ta, see näitab, et nii marki – mis Suitsupply Suistudio – olemas meeste ja naiste.

Seal ekspressraha oli aga kampaania koordinaator organisatsiooni vaimse tervise Danny Bowman, see eristus ei ole üks kuulutused – mees või naine – igal juhul ei ole tõsi, kuid suur probleem.

“Keegi ei saa kahjustada kasutamise reklaamitud isiku enesehinnangut ja väärikust,” ütles Bowman. http://www.rate.ee/mtv.php Tema sõnul on selline negatiivne kampaania sõnumi saata ühiskonnale tervikuna, on teema inimeste ravi on lubatud, tegelikult mitte.

Varem samas Läti ja Leedu, avas oma esimese kaupluse tööstuses Suitsupply septembri keskel, Rotermanni kvartal. Ettevõte eestimahe.ee asutati Hüpoteeklaenu taotlemine 2000. aastal Hollandis Fokke de Jong. Ettevõttel on rohkem kui 80 kauplust, mis asuvad Euroopas, Aasias ja Põhja-Ameerikas.